Soru-Cevap

0 oy
0 cevap
3 izleme
Merhabalar bu sorum ekin abiyi daha çok ilgilendiriyor sanırım çünkü başlıktan anlaşılacağı gibi ...
2 oy
391 izleme
Küçüklüğümden beri hep bilime meraklı olmuşumdur ve açıkçası küçükken de hep biliminsanı olmak i...
3 oy
0 cevap
312 izleme
Ben Matematik temelimi oturtmak için Antremanlarla 1 ve 2 yi bitirdim ve şu an Sıfırdan Sonsuza D...
1 oy
788 izleme
ayt kimyada iki kaynak arasında gidip geliyorum sizce palme ayt kimya mı 345 ayt kimya mı?
  • efnan sordu 7 ay önce
  • En son aktiflik 4 ay önce
0 oy
798 izleme
Merhaba arkadaşlar benim sorum varda acaba yazılım mühendisi mi yönetim bilişim sistemleri mi ? ...
0 oy
692 izleme
Genelde dilcilerden türkçe sosyal ve birazda matematik çözmeleri beklenir. fakat ben fen de çözme...
  • tedybear sordu 10 ay önce
  • En son aktiflik 10 ay önce
0 oy
841 izleme
iyi günler öncellikle ben 2018 yks de çalışmamın gerçekten çok çok altında bir sıralama yaparak  ...
  • baransen06 sordu 10 ay önce
  • En son aktiflik 10 ay önce
0 oy
832 izleme
Merhaba hocam ben ihl çıkışlıyım haliyle obp düşük 60 ve en büyük hayalim tıp okumak kurs merkezi...
  • Sulti sordu 10 ay önce
  • En son aktiflik 10 ay önce
0 oy
731 izleme
merhaba 9 yaşında bir kardeşim var ve çarklar ve makinalar çok hoşuna gidiyor ona alabileceğim bi...
0 oy
706 izleme
Merhaba, Ben inşaat mühendisliği bölümü ile ilgileniyorum ama sektör çok kötü işsiz kalırım korku...
  • mustafa sordu 10 ay önce
  • En son aktiflik 10 ay önce
1 oy
810 izleme
Hocam ben mezunum ve dershaneye gidiyorum. Hedefim diş hekimliği. 400 binden mezuna bıraktım. Der...
  • topcu sordu 10 ay önce
  • En son aktiflik 10 ay önce
0 oy
754 izleme
Ben MSÜ isteyen bir gencim. Geçen sene MSÜ de 89K yaptım. Bu sene onu en az 35’e çekmem laz...
2 oy
854 izleme
Tyt matematik adına çıkarılan soru bankalarında az sayıda yeni nesil sorular var oranlama yapacak...
  • bicakcimert sordu 10 ay önce
  • En son aktiflik 10 ay önce
0 oy
921 izleme
Merhaba hocam ben 2019 YKS’de TYT’den 61 AYT’den 60 gibi bir net yapıp 50k ya g...
  • bbbbb.5 sordu 10 ay önce
  • En son aktiflik 10 ay önce
1 oy
733 izleme
Merhaba ben yks 2018 sınavinda üniversite kazandım ve gitmedim ertesi sene başladım.(öğrenciliğim...
3 oy
899 izleme
Deneme her zaman çözülmesi gereken bir şey ama benim gibi 30 binden-mf- bırakan ve hedefi ilk bin...
  • mezun19 sordu 11 ay önce
  • En son aktiflik 11 ay önce
2 oy
872 izleme
ben bu sene esitağırlıktan sayısala geçiş yaptım 120 k hedefim matematiğim kötü sayılmaz ama fen ...
  • mehmetklnc sordu 11 ay önce
  • En son aktiflik 11 ay önce
17 sonuç gösteriliyor